-
انجام امور استخدامی اعضای هيأتعلمی و كاركنان اداری، صدور احكام مربوط به انتصاب، ترفيع، مرخصی، ماموريت و بازنشستگی و غيره
-
پيشبينی كادر هيأت علمی واحدهای آموزشی و كاركنان بخش اداری با همكاری واحدهای ذيربط و مديريت برنامه و بودجه و تشكيلات و بهبود روشها
-
پيشبينی ترفيع و تاريخ بازنشستگی اعضای هيأتعلمی و كاركنان بخش اداری جهت تامين و برآورد اعتبارات لازم
-
حفظ و نگهداری كليه بخشنامهها ،قوانين و مقررات و آئيننامههای استخدامی
-
تشكيل پروندههای پرسنلی برای كليه كاركنان
-
همكاری نزديک با مديريت تشكيلات و بهبود روشها و اظهارنظر در تنظيم و اجرای طبقهبندی مشاغل برای كاركنان دانشگاه
-
كنترل و نظارت بر كار ادارات تابعه و ايجاد هماهنگی بين فعاليتهای آنها
-
اجرای قوانين و مقررات و آئيننامههای استخدامی كشور
-
انجام امور استخدامی كاركنان و اعضای هياتعلمی بر اساس مقررات و آئيننامههای مربوطه
-
نظارت بر ساعات ورود و خروج كاركنان اداری
-
بایگانی اسناد و پرونده های کارکنان و اعضا هیات علمی به صورت الکترونیکی (آرشيو ديجيتال)
-
صدور احكام ماموريت تحصيلی، فرصت مطالعاتی، مأموريتهای آموزشی و اداری اعضاء هيأتعلمی
-
آماده نمودن پروندههای اعضای هيأتعلمی جهت طرح در هيأت مميزه دانشگاه و هیأت رئیسه و هیأت امناء
-
انجام كليه امور مربوط به ارزشيابی كاركنان
-
اقدام به تامين امكانات رفاهی از قبیل فعالیت بازارچه خرید، شركت تعاونی مسكن، صندوق قرضالحسنه و ايجاد امكانات ورزشی
-
انجام امور مربوط به تامين خدمات بيمه درمانی و تهيه دفترچههای خدمات درمانی و تامين اجتماعی كاركنان و اعضای هيأتعلمی دانشگاه
-
همكاری با مديريت مالی جهت واريز حق بيمه كاركنان
-
بررسي امكانات مالی دانشگاه جهت رفاه كاركنان آموزشی و اداری
-
اعطای وامهای ضروری بر حسب ضرورت بين پرسنل دانشگاه
-
فراهم نمودن تسهيلات لازم در رفت و آمد كاركنان اداری و آموزشی
-
تنظيم گزارشهای ماهيانه و ساليانه جهت ارائه به مقام بالاتر
-
نظارت، هماهنگی، تقسيم كار بين كليه واحدهای ذيربط اداره خدمات و تداركات
-
نظارت بر نحوه تنظيم ليست اقلام تداركاتی واحدهای مختلف دانشگاه بر طبق قانون و مقررات موضوعه
-
انجام هماهنگی درامور خريد و سفارشات داخلی
-
نظارت بركار نقليه دانشگاه
-
نظارت برانجام امور خدماتی دانشگاه
-
برنامهريزی امور انبارداری و نظارت برنحوه نگهداری و ورود و خروج كالاها و ايمنی و حفاظت از آنها
-
نظارت بر نیروهای شرکت های خدماتی طرف قرارداد معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه
-
تهیه صورت وضعیت ماهانه نیروهای شرکت های خدماتی و ارسال به امور مالی دانشگاه
-
برنامهريزی و نظارت برای ايجاد تسهيلات لازم در امر حمل و نقل وسايل و لوازم واحدها و نيز برنامهريزی و ايجاد تسهيلات در حمل و نقل سرويسهای كاركنان دانشگاه
-
انجام امور مربوط به مناقصات و مزايدهها با همكاری و نظارت مستقيم معاونت پشتیبانی ومنابع انسانی، مديريت مالی و گروه حقوقی دانشگاه
-
پيگيري و تامين خسارت احتمالی خريد و تحويل كالاهای داخلی و خارجی از قبيل خسارت بيمه كالا، تعقيب كسری كالا، عدم تحويل به موقع كالا و ساير خدمات پيشبينی شده
-
نظارت بر نحوه ايجاد و نگهداری فضاي سبز دانشگاه
-
دريافت درخواست كالا از واحدهای مختلف و ثبت و پيگيری آن تا تحويل كالا
-
تنظيم اسناد كالاهای خريداری شده و ارسال آن به امور مالی دانشگاه جهت رسيدگی
-
استعلام بها از سازمانها و مؤسسات دولتی، خصوصی توسط مامورين خريد
-
انجام کلیه مراحل نیاز سنجی، اخذ مجوز، فراخوان و مصاحبه به منظور جذب نیروی انسانی
-
آماده نمودن پرونده های اعضای هیات علمی برای طرح در هیات ممیزه، هیات رئیسه و هیات امنا
-
تهیه، تنظیم و ارائه گزارشها و لیست اطلاعاتی پرسنل به واحدهای درخواست کننده
-
ارائه آمار و اطلاعات برای پیش بینی بودجه دانشگاه
-
بررسی گزارشهای کارکرد اعضای هیات علمی
-
صدور احکام بازخرید، ذخیره مرخصی و مرخصی استعلاجی اعضای هیات علمی
-
جمع آوری و ارسال پروندههای درمانی جانبازان به بنیاد شهید و پرداخت مازاد هزینه بیمه تکمیلی آنان
|