- معرفی
- اساسنامه
- ساختار سازمانی
- حوزه ریاست
- گروههای پژوهشی
- طرحهای پژوهشی
- دورهها و کارگاهها
- وبینارهای تخصصی
- سازمانهای همکار
- اخبار و رویدادها
- همایش ها و سمینارها
- افراد
- نقشه سایت
- انتشارات
- ارتباط با ما
متن کامل خبر
اولین دوره بازاریابی دیجیتال برگزار گردید.
خلاصه خبر: اولین دوره آموزشی "بازاریابی دیجیتال" توسط واحد آموزش مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردید. مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس با توجه به نیاز روز افزون استفاده کسب و کارها از بستر دیجیتال، اقدام به برگزاری دوره جامع آموزش بازاریابی دیجیتال نمود. هدف از این دوره ارائه بستری جامع برای معرفی و رشد کسب و کار در بستر دیجیتال و آشنایی مدیران با مباحث بازاریابی دیجیتال و رسیدن به زبان مشترک با مشتریان و بخش بازاریابی در سازمان است. پس از پایان این دوره شرکت کنندگان می توانند: • یک ایده تجاری در فضای دیجیتال خلق کنند از تجاری بودن ایده خود اطمینان حاصل کنند، • برای خود یک برند حرفهای در فضای دیجیتال طراحی، خلق، معرفی کنند، • یک وب سایت حرفهای با تمام امکانات را بدون ذرهای کد نویسی ثبت، طراحی، راه اندازی کنند، • محصولات خود بر روی اینترنت عرضه کنید و فروش فوق العادهای داشته باشند، • کمپینهای موفق طراحی کنند که باعث افزایش فروش شود، • سیستم ارتباط با مشتریان از طریق ایمیل را راهاندازی کنند و بازدیدکنندگان را به خریداران وفادار تبدیل کنند، • محتوی جذاب و پرمخاطب و حرفهای تولید کنند حتی اگر چیزی از گرافیک و متن نویسی نمیدانند، • سایت خود را به گوگل معرفی کنند و کاری کنند که در صفحه اول جستجوهای خود قرار دهند، • از شبکههای اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام جهت توسعه برند خود و جذب ترافیک استفاده نمایند، • از ابزارهای پیام رسان مانند تلگرام، واتس اپ و ایمو و... جهت افزایش مخاطب استفاده کنند، • در اینترنت تبلیغات موثر تولید کنند و از آن به جهت جذب مخاطب استفاده نمایند، • چگونه عملکرد سایت خود را تجزیه و تحلیل کنند و روز به روز تجربه مشتری را بهبود ببخشند، • و در نهایت آموزش ببینند که چگونه از بخش بازاریابی خود بخواهند که فرایندهای بازاریابی دیجیتال را پیادهسازی کند. 27 خرداد 1398 / تعداد نمایش : 626
|