[ Print ]  [ Close ]

http://mrc.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21961   , 1403/02/20


تاکید معاون پارلمانی رییس جمهور بر ایفای نقش دانشگاه تربیت مدرس به عنوان اتاق فکر دولت

سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بر اهمیت نقش دانشگاه تربیت مدرس در جهت رفع نیازهای کشور تاکید کرد و گفت: دانشگاه تربیت مدرس بر اساس یک نیاز در ابتدای انقلاب اسلامی جهت تربیت اساتید متعهد و توانمند تاسیس شد. این دانشگاه به عنوان دانشگاه انقلابی و جامع تحصیلات تکمیلی که دارای جامعیت رشته ای هم در خصوص رشته های وزارت علوم و هم وزارت بهداشت است می تواند بسیاری از نیازهای کشور را تامین کند و پایان نامه و رساله های دانشجویان در جهت رفع نیازهای کشور تعریف گردد.
وی افزود: انتظار و توقع از این دانشگاه بیش از سایر دانشگاهها است زیرا دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و هر دانشجویی که دانش آموخته می شود یک پایان نامه یا رساله را به انجام رسانده است که این پژوهش ها می تواند در جهت رفع نیازهای کشور تعریف گردد.
معاون پارلمانی رییس جمهور خاطر نشان ساخت: دولت انتظار دارد دانشگاه تربیت مدرس به عنوان یک اتاق فکر جدی برای دولت ایفای نقش نماید و قطعا دولت نیز حمایت لازم را در این خصوص انجام می دهد و در اولین نشست هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس در دولت سیزدهم نیز رییس جمهور به عنوان رییس هیات امنای دانشگاه حضور داشتند زیرا اهمیت و جایگاه دانشگاه را می دانند و دولت نیز در این زمینه عنایت لازم را به دانشگاه تربیت مدرس خواهد داشت.


13:12 - چهارشنبه 13 دی 1402    /    شماره خبر : 21961    /    تعداد نمايش خبر : 244