[ Print ]  [ Close ]

http://mrc.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=18418   , 1403/02/20


برگزاری مراسم اختتامیه دوره DBA بانکداری دیجیتال در مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس
مراسم اختتام دوره آموزشی DBA بانکداری دیجیتال برگزار شد


در راستای همکاری و ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه، دوره آموزش حرفه ‏ای بانکداری دیجیتال در دانشگاه تربیت مدرس برنامه ریزی و اجرا گردیده است.



مراسم اختتامیه "اولین دوره DBA  بانکداری دیجیتال"که به طور مشترک توسط "مرکز مطالعات مدیریت" دانشگاه تربیت مدرس و "مرکز فابا"(مرکز فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور) برنامه ‏ریزی و اجرا شده بود در تاریخ 25 آبان برگزار شد.



در این مراسم مدیران دانشگاه و دوره، برگزاری آن را قدمی ارزشمند در پرورش نیروی انسانی تحول آفرین در صنعت بانکداری کشور دانستند. این دوره به مدت 2 سال برگزار شد و دانشپذیران بر اساس مصاحبه های علمی برگزار شده از طرف کمیته علمی دوره انتخاب شده بودند. این دوره شامل چهار ترم تحصیلی بوده است که یک ترم آن سمینار پژوهشی بوده است. تعداد دانشپذیران این دوره 17 نفر از مدیران و کارشناسان ارشد حوزه فناوری دیجیتال بانک های کشور بوده اند.



 برای اکثر دروس ارائه شده در این دوره دو استاد انتخاب شده است که یک استاد از دانشگاه و استاد دیگر از صنعت بوده است. در این دوره سعی شده است که دانشپذیران با کارهای پژوهشی و موردکاوی عملی آشنا شوند که رویکرد مهارت عملی داشته باشند.





دانشپذیران در این دوره دروسی مثل تحول دیجیتال، زنجیره بلوکی، یادگیری ماشین، حقوق بانکداری دیجیتال، کلان داده، روش تحقیق، بانکداری باز، تمامیت، بازاریابی دیجیتال، امنیت سایبر و حریم خصوصی، معمارِی سازمانی، فناوری های پرداخت دیجیتال و مبانی رایانش ابری را به شکل نظری و عملی تجربه کردند. در درس سمینار نیز خروجی فعالیت های پژوهشی دانشپذیران در نشریات معتبر علمی کشور منتشر شد.





 



 





                                                        



12:04 - يکشنبه 29 آبان 1401    /    شماره خبر : 18418    /    تعداد نمايش خبر : 157